Jos en uskalla sijoittaa itseeni

Sovin tässä ja nyt itseni kanssa, etten mieti loputtomiin tämän blogin nimeä tai sitä, mitä kirjoitan. Minua ei enää rajoita loputon pyrkimys täydellisyyteen tai epäonnistumisen pelko. Tarvitsen vain paikan, johon tallentaa mieleeni tulevia ajatuksia sellaisina kuin ne mieleeni tulevat. Kirjoitettuna saan niistä kiinni myöhemminkin miettiäkseni niitä lisää. Julkisesti kirjoitettuna ne muuttuvat minulle vielä todemmiksi. Siksi blogi.

Olen elämässäni selvässä risteyksessä ja innokkaan utelias kaikkea sitä kohtaan, mitä tunnen olevan tulossa. Tällä kertaa uskallan, enkä anna vanhojen ajatusmallieni torpedoida itseäni. Annan hyvien asioiden tulla, otan niistä kiinni ja ansaitsen ne.

Oivallus, jonka sain kävellessäni kampaajalle viime torstaina:
Jos en uskalla sijoittaa itseeni, niin mihin sitten?!

2 thoughts on “Jos en uskalla sijoittaa itseeni

  1. onpa asiaa!
    Moni kirjoittamasi voisi olla suoraan omien korvieni välistä – ajatuksia joita olen pyöritellyt, joiden hyväksi olen tehnyt /yrittänyt tehdä jotain.
    Varsinkin tämä karsimis-järjestelemis-osio…Me tosin ratkaisimme sen muuttamalla isompaan ;) (uskomatonta, millainen määrä roinaa siinä myllerryksessä saatiin pois! Meillä on nyt tilaa! Sanan kaikissa mahdollisissa merkityksissä)
    Kiitos kun jaoit; jään seuraamaan mielenkiinnolla urakehitystäsi. Minä professionalorganiseeraan vain itseäni, ja olen iloinen jokaisesta vinkistä jonka saan, ja jokaisesta omasta onnistumisestani.

  2. Vaikuttaa siltä, että tulemme saamaan toistemme ajatuksista ja kokemuksista paljonkin inspiraatiota! Kiva!

    Oi, haaveilen omasta kodista, isommasta ja itseni näköisestä. Mutta tässä kohtaa elämää se ei ole meille mahdollista, joten ei auta kuin tehdä tästä paras mahdollinen. :)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s