Kuusi kiitosta

Sunset today

Olen kiitollinen eilisestä auringonlaskusta, jota ihailin odottaessani linja-autoa mukavan harjoitusvalmennuksen päätteeksi.

Tältä samalta reissulta tarttui mukaan uusi musiikillinen tuttavuus, Tycho. Vielä erityisemmän tästä asiasta tekee se, että olin viimeiset pari päivää etsinyt juuri tämän tyyppistä musiikkia, jota en yleensä tule kuunnelleeksi. Tällä viikolla sieluni on jostain syystä kaivannut juuri tätä.

Olen kiitollinen myös siitä, kuinka vaivattomasti sain ensimmäiset viisi harjoitusvalmennettavaa LCF Life Coach -opintoihini liittyen. Tästä taas kiitos kuuluu ennen kaikkea ihmisille, joihin olen kuluneen puolen vuoden sisällä saanut tutustua.

Valokuvaaminen on ollut minulle elämäntapa jo useamman vuoden ajan, mutta tänä vuonna moni muu asia on jättänyt sen varjoonsa, ja ehkä jollain tavalla tarvitsinkin siihen etäisyyttä. Nyt olen kuitenkin alkanut jälleen kaivata sitä ennen kaikkea itseilmaisun välineenä. Tänään saan osallistua Timo Utterströmin Syväterävä luovuus -kurssille. Täydellinen ajoitus!

Täydellinen ajoitus on myös tällä Lauri Kutinlahden organisoimalla 63 kiitosta -haasteella. Tarvitsen juuri tätä, juuri nyt. Joulukuun ensimmäisestä päivästä alkaen kirjaan joka päivä kolme uutta asiaa, joista olen kiitollinen. Harjoitus kestää 21 päivää.

Haasteen taustalla on ajatus siitä, että harjoituksen aikana mieleni tottuu katsomaan maailmaa positiivisuuden kautta. Tämän myötä olen tyytyväisempi ja onnellisempi, jolloin myös menestyn arkipäivän tehtävissä, ja voin saavuttaa sen, mitä haluan.

2 thoughts on “Kuusi kiitosta

  1. Moikka Sandy,

    Mahtavaa, että lähdit mukaan haasteeseen! Päätin kerätä kiitollisuuden aiheeni listaksi avauspostauksen perään.

    Loistavaa itsenäisyyspäivän aattoa!
    T: L

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s