Kuplivaa iloa, kiitos!

Villa Varala

Kiitollisuuspäiväkirjani jatkuu.

Viikon alku vierähti Villa Varalassa LCF Life Coach -opintojen parissa. Olen kiitollinen siitä, että tämä kaikki on elämässäni juuri nyt. Olen kiitollinen näistä puitteista, joissa saamme opintojen lähipäivät viettää – vanha mökki järvimaisemalla ihanassa talvi-idyllissä. Maanantaina teimme tunnelma- ja aarrekarttoja, joiden tekemisestä nautin erityisesti. Olen kiitollinen siitä, että voin tuoda nämä elementit myös työhöni.

Olen kiitollinen siitä, että nämä lähipäivät ovat myös vapaa tila kaikille tunteillemme juuri sellaisina kuin ne ovat. Ja se yhdessä nauramisen vapauttava voima! Näiden kolmen päivän aikana nauroin vedet silmissä lukemattomat kerrat. Vatsalihakset sanovat auts, mutta sielu kiittää.

Tiistaina kävin laittamassa lihaksiin vauhtia vielä tanssillisella Sh’bam-tunnilla. Olen kiitollinen siitä, että olen löytänyt näiden tuntien myötä uuden ohjaajan, jonka tunneilla on aina hauskaa.

Lapset olivat yökylässä mummulassa, joten keskiviikkoaamuun sain herätä täydet yöunet nukkuneena tavallista myöhemmin. Siinäpä kaksi suurta kiitollisuuden aihetta – mummu ja hyvät yöunet!

Keskiviikon kolmanneksi kiitollisuuden aiheeksi pääsevät uudet talvikengät. Ei itsestäänselvyys sekään.

63 kiitosta
63 kiitosta Facebookissa
63 kiitosta Twitterissä

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s