Kiitollisuuden hetkiä

Independence Day
Kiitollisuuspäiväkirja jatkuu täällä blogissa hieman jälkijunassa.

Itsenäisyyspäivän illan vietin rakkaan ystäväni luona. Olen äärettömän kiitollinen siitä, että elämä toi meidät pitkän tauon jälkeen reiluksi vuodeksi samaan kaupunkiin. En osaa tätä nyt edes sanoiksi pukea, mutta keskustelumme avasivat ovia, joita olin huomaamattani sulkenut. Sain uudestaan kosketuksen omaan itseeni, ja elämäni on muuttunut huikealla tavalla tämän vuoden aikana. En voisi olla kiitollisempi. Pari lasillista samppanjaa sille – ja kiitokset myös siitä!

Perjantaina pieni pala arkea ennen viikonlopun irtiottoa. Olen kiitollinen siitä, että löysin juuri sopivan tilitoimiston, jonka kanssa asioiminen on aina iloisen sujuvaa. Olen kiitollinen mukavasta kahvilatraditiosta, joka meillä on kuopuksen kanssa, kun esikoinen on kerhossa. Olen kiitollinen myös siitä, että jaksoin vielä illalla lähteä hetkeksi salille. Rentouttava hetki sekin!

Viikonloppu oli vähän isomman vaihteen irtiotto arjesta. Olen ihminen, joka kaipaa oman tilansa, aikansa ja vapautensa. Olen hurjan kiitollinen siitä, että voin tässäkin elämäntilanteessa järjestää mahdollisuuksia sellaisiin hetkiin. Olen kiitollinen uusista maisemista – maisemista niin kirjaimellisesti kuin kuvaannollisestikin.

Viikonloppuna tuli mietittyä kiitollisuudella myös sitä, kuinka isommista ihmisryhmistä ajan mittaan erottuvat ne omat ihmiset, joiden kanssa on vaan yksinkertaisesti helppo ja hyvä olla. Olen kiitollinen myös siitä, kuinka toisinaan tuntuu siltä, että oikeat ihmiset astuvat elämään juuri oikeaan aikaan – tuosta vaan, ikään kuin sattumalta. Tällaisen kohtaamisen seurausta oli myös hyvin mielenkiintoisten tapaamisten sopiminen tammikuun lopulle. Kiitos!

63 kiitosta
63 kiitosta Facebookissa
63 kiitosta Twitterissä

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s