Oman olemisen luonnostelua

Oman olemisen luonnoskirja

Sain tänään uusimman valmentavan tehtäväkirjani oikovedoksen.

Yksi jännittävimmistä hetkistä kirjan tekemisessä – tällainen siitä tuli! Ryhdyn toteuttamaan ideoitani ennen kuin ne ovat hädin tuskin ehtineet pintaan. Vasta tehdessä näen, mistä oikein on kysymys, mitä on tulossa.  Idea on tästä huolimatta saattanut hautua alitajunnassani kauankin, joten varsinainen toteuttaminen on yleensä aika nopeaa.

Olen onnellinen tästä kirjasta. Se on syntynyt omasta olemisestani, tai oikeammin muutoksesta omassa olemisessani. Minä, joka olen suurimman osan elämästäni tuntenut tarvetta hallita kaikkea ja suorittanut suorittamasta päästyäni, olen oppinut olemaan. Olen oppinut olemaan, koska olen oppinut luottamaan. Mihin? Ennen kaikkea elämään.

Tämä luottamus on ollut avain uudenlaiseen olemiseen. Uskallan yhä useammin kuunnella itseäni ja valita olemisen, kun on sen aika. Tiedän, milloin on hyvä pysähtyä ja tehdä tilaa ratkaisuille sen sijaan, että yrittäisin keksiä niitä väkisin. Kun olemiseni on muuttunut, on myös tekemiseni muuttunut. Se on rennompaa ja sallivampaa – niitä asioita, joita olen oppinut ihan vain olemalla.

Oman olemisen luonnoskirja ilmestyy verkkokauppaani ensi viikon aikana. Siitä maistiaisena voit tilata sähköpostiisi ilmaisen Oman olemisen viikon.

Tutustu ja tilaa!

Tilausvahvistuksen mukana saat luettavaksesi oman tarinani olemisesta.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s